Geen producten (0)

Klantenservice

Voor onze algemene voorwaarden, klik hier

Voor onze levertijden, klik hier

Voor informatie over retourneren en ruilen, klik hier

Voor onze Privacy Policy, klik hier

Bestellen

Bestellen gaat bij ons via een paar eenvoudige stappen:

  1. Kies het gewenste artikel, en klik op ‘+ IN WINKELWAGEN’. Er verschijnt een nieuw scherm met artikelen die u misschien ook wilt bestellen.
    Klik daarna op ‘Ga verder >>’ U ziet dan het overzicht van uw winkelwagen.

  2. Wilt u verder winkelen? Klik dan helemaal linksonder in het scherm op ‘verder winkelen’. U komt dan op de startpagina terecht.
    Bent u klaar met winkelen? Controleer dan de gegevens van uw bestelling.

  3. Heeft u een kortingscode? Die kunt u nu invullen.
    Kies een verzendmethode.
    Kies een betaalmethode.
    Klik daarna op ‘2/4 klantgegevens’, helemaal rechts onderin.

  4. Log in als u al een account heeft. Heeft u nog geen account? Voer dan uw gegevens in. Uw gegevens worden niet doorgegeven aan derden.
    Indien u een account wilt aanmaken dan kunt helemaal onderin uw wachtwoord invoeren. U heeft geen account nodig om te kunnen bestellen.

  5. Vergeet niet het vinkje te zetten bij ‘Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden’.
    Alles goed ingevuld? Klik op ‘bestelling controleren >>’.

  6. U ziet nu een overzicht van uw bestelling. Klopt het allemaal? Klik dan op ‘afrekenen’.

Betalen

Als u een bestelling heeft geplaatst dan heeft u gekozen voor een betaalmethode:
Ideal
U betaalt veilig en direct via uw eigen bank. Wij krijgen hier meteen bericht van en zullen uw bestelling in behandeling nemen..
Overboeking
U krijgt van ons een email met daarin de bestel- en betaalgegevens. Zodra wij uw betaling ontvangen hebben zullen wij uw bestelling in behandeling nemen.

Verzending van uw bestelling

Per PostNL (brievenbuspost)
Als u op werkdagen voor 12.00 uur bestelt en met Ideal heeft betaald wordt uw bestelling dezelfde werkdag verzonden. Veel producten passen niet door de brievenbus en dan is deze optie niet beschikbaar. Indien u van deze optie gebruik maakt dan kunt u uw zending niet volgen met Track&Trace en er is geen bewijs van verzending.

Track & Trace
Als u heeft beteld en met Ideal heeft betaald wordt uw bestelling uiterlijk de volgende werkdag verzonden per DHL.

Uitzondering
Als (een deel van) uw bestelling niet op voorraad is wordt uw bestelling niet direct verzonden. U krijgt dan altijd per email bericht.

Verzendkosten Nederland

Boeken, gidsen en kaarten
Boeken, gidsen en kaarten worden in principe verstuurd per PostNL. Uw bijdrage in de kosten voor afleveradressen in Nederland is € 2,50. Bestellingen boven de € 50 worden gratis verzonden. Als het niet door de brievenbus past wordt het per DHL verzonden (Track&Trace).

Overige artikelen
Artikelen die door de brievenbus passen worden in principe verstuurd per PostNL. Uw bijdrage in de kosten voor afleveradressen in Nederland is € 2,50. Bestellingen boven de € 50 worden gratis verzonden per brievenbuspost.
Artikelen die niet door de brievenbus passen worden verstuurd per DHL. Uw bijdrage in de verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland € 6,00 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen. Bestellingen boven de € 75 worden binnen Nederland gratis verzonden.

Verzendkosten België, Duitsland en Groot Brittannië

Uw bijdrage in de verzendkosten voor afleveradressen in het buitenland zijn per land verschillend. Het is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen. Bestellingen boven de € 500 voor afleveradressen in België, Duitsland en Groot Brittannië worden gratis verzonden.

Retourneren

Mocht een artikel niet zijn wat u ervan verwacht had dan heeft u het recht (een deel van) uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om (een deel van) uw bestelling retour te sturen. U krijgt dan het aankoopbedrag gecrediteerd. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor uw eigen rekening. Stuurt u de hele bestelling retour dan krijgt u het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via saskia@groningen-natuurlijk.nl  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Ruilen binnen Nederland

Wilt u een artikel ruilen voor bijv. een andere maat dan delen we de verzendkosten, de verzendkosten voor het terugsturen zijn voor uw eigen rekening, voor het opnieuw opsturen voor onze rekening.

Ruilen België, Duitsland, Groot Britannië

Wilt u een artikel ruilen voor bijv. een andere maat dan zijn de verzendkosten voor het terugsturen en het opnieuw opsturen voor uw rekening.

Het retouradres:

Groningen Natuurlijk !
Dorpsstraat 22
9699 PH Vriescheloo
Nederland

Voeg (een kopie van) de factuur bij, of vermeld het ordernummer, naam en adres en het rekeningnummer waar de betaling op teruggeboekt kan worden.

Account aanmaken

Om bij Groningen Natuurlijk! te bestellen kunt u gebruik maken van een account. Als u dan de volgende keer bestelt zijn uw gegevens bij ons nog bekend. Klik hiervoor op ‘Registreren’ rechtsboven in de pagina. Daarna kunt u uw gegevens invullen voor een profiel. Uiteraard worden uw gegegevens niet aan derden verstrekt.

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@groningen-natuurlijk.nl. We zullen onze uiterste best doen uw klacht naar uw tevredenheid op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.